Wednesday, September 23, 2009

Katakan Taknak Pada BErok Muda...!!!

Berok muda selepas bangun tidor...

Inilah Berok Muda yang sedang bermain pisau kecil dengan keadaan gigi yang masih belum di rebonding lagi...

Gambar Berok Muda di tengah rumah Sebelum mandi dan hanya Berbekalkan tangan kanan yang masih belum cacat..


Tepat Pukul 12 malam, Berok muda akan keluar dari rumah sewa selepas gosok gigi...siapa berok muda??, Oh, botak namanya...kalo sekali pandang, mukanya memang macam pendrive, perkara nie pon memang aku tak nafikan sebab die ada sijil dari persatuan berok muda sedunia...walaupun bukan dari keturunan KongKing, berok muda yang tidak sempurna ni banyak berjasa dekat aku sebab banyak kali gak guntingkan rambut aku...Aku tak kesah walaupun die pernah gunting rambut ojan sampai jadi kepala bawang, tapi skill gunting rambutnya lebih hebat dari kedai nyonya kat belakang panggung wayang lama tampin...

4 comments:

arul_daniel_shah said...

bapak otai pic.. haha///

gadis said...

apsal la lelucah nih... iskh2... ade gak laki cm gini... gay ke korang nih..huhuhuh

Anonymous said...

masyallah..apa nak jadi dengan remaja zaman sekarang. Saya akan melaporkan kepada pihak berkuasa diatas penyebaran gambar-gambar tidak senonoh ini. Blog ini juga akan ditutup kerana tidak mengandungi 1 pun kebaikan.

Sekian,
Muhammad Zaifullah
Agen Anti Rusuhan Cyberjaya

Orang kampung said...

hahaha...sukati ko la nak tutup blog nie ke hape...pedulik hape akuu...hahaha..bukan aku pkai blog keluarga ko pon...wakakak..nak unsur2 kebaikan, pegi bace blog harun din la oii..hahaha