Wednesday, September 23, 2009

Testis Di Dahi?


Bile Nafsu homo menguasai diri, terciptalah golongan gay...aku Sebenarnya malas nak cerita pasal bende2 ni sume...Cam cilake rasanya...Tapi bile dipikirkan balik, kite sume kene settlekan masaalah gay ni...aku penah gak sound sorang budak nie..gaya dia memang macam pejuang homo...aku cuba nasihatkan die..tapi nasihat aku memang tak masok langsung dalam palehotak die...cuma yang aku tau, namenyer kemal...kemal nie agak agresif, tapi aku dapat tenangkan dia dengan baca ayat2 dari buku iqra' 5....Lama kelamaan, baru aku tau, die nie ada masaalah kenapa die terjerumus dalam kancah gay nie...hanya kerana mempunyai masaalah testis besar sebelah, die mamasuki bidang ini...banyak kali jugak aku nasihatkan die agar membaca portal pakar saket tuan di website harian metro, tapi dia hanya menganggukkan kepala tiap kali aku bercakap mengenai itu...kemal juga selalu mempertikaikan kenapa aku tidak menasihati Sir Elton John tapi hanya menasihati dia saje....aku bukan ape kemal, walaupun ko lagi bijak daripada arm bengkong , ko xleh mempertikaikan pasal elton john pasal die bukan duduk tampin...lepas raya ketiga..aku dah nampak perubahan kat diri kemal..dia dah mula mesej dengan budak perempuan...dekat wallpaper die pon gamba budak perempuan...hati aku dah mulai gembira sebab segala nasihat yang aku berikan dekat dia mulai mencapai matlamat...bila aku tanya kemal...awek ko name sape??dengan selambe kemal jawab.."nama die shaa....dulu namanya shaarifudin..."..aku terdiam membisu sambil makan kuih almond london laju2.....

3 comments:

Anonymous said...

arm bengkong hahahhahaha kimak

Anonymous said...

muka memang macam gay..ha ha ha...

gadis said...

pasal testis besar seblah pon nk jd gay ke?..haahha.. mcam2 la korang nih..uhhuhu